Vi är redo!

Huset är städat, bara fönstren kvar som Andreas ska ta på lördag. Nu ska bara bb-väskan packas (har lagt fram det som ska med) och väskor till barnen. Sen är vi så redo som vi kan bli! Vi längtar med en blandning av skräck och förväntan. Längtar så efter lilla hoppsan samtidigt som det så klart känns läskig inför förlossningen och tiden med tre barn. Men varför oroasig, det kommer ju gå galant så klart!

Andreas börjar bli lite nervös allt tror jag. Han har börjat drömma hem hel massa och sover oroligt. Inatt när jag skulle vända på mig (det gör rätt ont att vända på mig på nätterna) så sa jag Ajaj. Andreas sätter sig då snabbt upp och frågar förvirrad vad vad?! Haha ja så lite spänd är han nog allt :)

18 dagar kvar idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0