Vi ska gifta oss!

I måndags, den 4e maj kom jag hem från Stockholm. I dörren hemma nötter jag av Andreas iklädd kostym. Oj så snofsig du var skrattade jag till honom. Frågade om barnen sov, nej de sover hos morfar inatt fick jag till svar. Tänkte att vi ska ha en liten date här hemma berättade Andreas. Vi satte oss till bord i köket upplyst av ljus och Gavin DeGraw spelades i högtalarna. Han hade dukat upp god tapas med olika lufttorkade skinkor, ost, oliver, vitlök, pesto och massa god. Drack vin, pratade och njöt. Under middagen säger jag hur tråkigt det känns att min förlovningsring inte passar längre. Då får jag ett litet fint rosa paket av Andreas. Han reser sig upp från stolen och går ner på knä! Vill du gifta dig med mig frågar han! Mellan tårarna får jag fram JA det är klart att jag vill. Skrattade, grät  och pussade varandra. Äntligen, efter snart 9 år tillsammans och tre barn ska vi gifta oss! 

Ringen är fantastiskt vacker!






Nu fyra dagar senare har jag smält det hela. Kyrka och lokal är bokat och det blir ett sommarbröllop 2016. Så vi längtar! Tänk att jag äntligen ska gifta mig med mannen i mitt liv! Det jag drömt om sen bara någon månad tillsammans. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0