Helg

Dagarna rusar i vanlig ordning i rasande fart. Veckan har vart bra, fick resultatet på min andra tenta i svenskan. Skriv och läsinlärning, denna tenta var jag riktigt nerför över. Så svårt när man inte skrivit på det här viset som man gör nu i högskolan. Men det gick bra och VG i även denna tenta. Otroligt roligt, så stolt över mig själv. Det känns så rätt det här! 
Idag var vi i Västerås. En tur på Ikea och sen hälsade vi på Martin och Molly som igår flyttade till sin lägenhet. 

Nu sover barnen efter att vi tittat på gladiatorerna och myst. Imorgon är dagen oplanerad, skönt att ha en dag under helgen som är utan planer. Nu ska vi se på serie en stund innan jag stupar i säng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0