Tillbaka!

Det har vart en lång frånvaro från bloggen. Orken, motivationen och tiden har inte funnits. Inte för att tiden finns nu heller men jag saknar att skriva ner vad som händer i våra liv. Går ofta tillbaka i arkivet, tittar och minns. 

Det har hänt mycket sen sist. Pojkarna växer för fullt, Elwin går på dagis och stor trivs. Han älskar det! Och det känns otroligt tryggt, personalen är fantastiska. 

Jag själv har gått tillbaka till skolbänken. Läser grundlärarprogrammet F-3 på mdh. Efter nästan tre år som mammaledig (med några månaders inhopp på jobbet) är det otroligt härligt att få utvecklas och göra något för mig. En stor omställning för alla och framför allt för mig så klart. Att gå tillbaka till skolbänken efter nästan 10 år är inte lätt. Men det är otroligt roligt, spännande och utvecklande. Känner mig riktigt motiverad att klara det här nu. 

Efter en tid av sjukdomar här hemma åkte vi idag till Norrköping. Gick på tropicarium. Barnen stortrivdes. Så nyfikna och intresserade av alla djur. Elwin var helt lyrisk! Åkte sen och små tittade i lite affärer, barnen köpte en leksak var. Åt middag och köpte godis för hemresan. En helt fantastisk dag med familjen  












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0