Mörbultad...

Idag känns det som hela mitt bäcken blivit överkört av tåget eller någonting. Blir så ledsen när smärtan tar över och man inte känner igen sin kropp. Idag var det bara att ge upp sista stunden på jobbet för att sjukskriva mig. Höll ut så länge det gick men gav sen upp. Ingen som tackar mig imorgon för att man tar slut på sig själv. Längtar så att få tillbaka min egen kropp efter graviditeten samtidigt som jag älskar att vara gravid. Idag har jag en vecka kvar att jobba. Även om det ibland känns som en vecka för mycket. Men bara att hålla ut. Nu ska jag hämta min lilla favorit så blir det film mys för oss när vi kommer hem. Känns lagom ansträngande för kroppen och perfekt att samla energi med min Adrian <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0