En dag på sjukhuset

Dagen blev inte riktigt som planerar men hyfsad i alla fall. Har vart hos mamma på sjukhuset hela dagen <3 hon blev inlagd igår och skulle troligtvis opererats idag men blev uppskjutet till imorgon. Inget allvarligt men ändå så det ska opererats.. Så bästa Mia var snäll och hämtade Adrian på dagis och hon övertalade mig att han även skulle sova kvar. Så barnfri blev jag. Inte helt väntat, men jag saknar honom. Men vet att han har det bäst och jag kan behöva sova ut.

Nu sitter jag på bussen in mot stan från sjukhuset. Busschauffören gjorde lite av min dag och bjöd på resan så jag skulle slippa köpa två biljetter då jag först ville ha en shoppingbiljett men det har dom tydligen tagit bort. Snälla service människor gillar vi! Ska strosa lite på stan nu innan jag åker hem och fredagsmyser för mig själv då Andreas jobbar. Hoppas ni får en trevlig kväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0