30

30 dagar kvar idag! 30 dagar av 280 är ju ingenting! Ändå känns det ibland som en evighet, framför allt de tunga dagarna. Sen är jag så klart medveten om att det är plus minus två veckor. Och även om det är ganska tungt och jobbigt just nu så försöker jag njuta av tiden som är nu. När bebis sparkar, alla förväntningar, tiden hemma med Adrian och bara honom. När bebis sen kommer så blir det inte det samma, då är det Adrian och lillesyskon. Nu är det ändå bara Adrian och får njuta av den tiden och ge Adrian den här tiden innan. Tiden som tvåbarnsmamma är snart här och jag är så förväntansfull.

Ikväll har jag molande mensvärk som även sitter i svanken och även sammandragningar. Förvärkar antar jag att det är? Skönt att känna att kroppen börjar förbereda sig även om det är obehagligt. Även det ett tecken på att det bara är en månad kvar till BF. Tänk att man går och längtar efter smärta och att förlossningen ska starta? Men samtidigt känns förlossningen väldigt skrämmande. Blandade känslor som med allt annat just nu!

Nej nu ska jag sluta svamla så avslutar vi det här inlägget med bilder på magen från idag. Vecka 35+5.



Kommentarer
Nadja

Så spännande! Och ja, njut för fulla muggar :D KRAM

2012-11-26 @ 08:48:22
URL: http://sweetladysoul.se
Malin

Passa på att njuta nu! Denna tiden kommer aldrig tillbaka! Kramar

2012-11-26 @ 13:14:59
URL: http://ellskling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0