160

Att det kan rymma så mycket kärlek i en 160 säng! När jag vaknade imorse låg hela familjen och sov gott tillsammans. Så överladdat med kärlek. När resten vaknade flyttade Adrian sig till mitten och låg och klappade och pussade på lillebror. Hela jag smälter.

Natten har vart jätte bra och jag kände mig utvilad när jag vaknade. Så skönt!

Nu har vi ätit frukost, tänt första advent ljuset något sent och ringt massa samtal. Grabbarna är nu uppe på vinden och spelar tv-spel och jag myser med Wilmer i soffan. Jag får inte nog av bebismys!

Idag är första gången som familjen ska ge sig ut tillsammans då vi ska tillbaka till bb. Jag måste även springa in på lindex och köpa amningslinnen då det var det sista att köpa inför bebis ankomst. Men får ordna det idag. Andreas måste avsluta en sak på jobbet så han släpper av mig och barnen hos mamma en sväng då. Men känns sådär att ge sig ut med Wilmer även om det är från bilen och in ut bara. Men -16 grader ute inte ultimatum för lillebror.

Nu ska jag njuta av lugnet innan vi ska börjar göra oss i ordning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0