Lördag och sjukskriven över helgen..

Godmorgon. Då var det lördag och jag skulle egentligen jobbat men har vart tvungen att sjukskriva mig hela helgen. Mitt ben är fortfarande inte bra. Var ju troligtvis en åder som brustit och blivit inflammerad på benet. Men sen de senaste tre dagarna så har det bara blivit värre. Nu har ådrorna upp över knät och en bit till svullnat upp och hela mitt ben ser jätte konstigt ut. Ringde 1177 igår och dom tyckte jag skulle fortsätta hålla koll och att jag ska ta det lungt och ligga med benet i högläge i helgen. Det blir en utmaning då jag är världs sämst på att göra ingenting. Men nu måste jag. Kunde ut på någon lugn småpromenad och det måste det bli då solen lyser. Känns lite otäckt det här med benet att det inte blir bra, bara värre. Men hoppas på bättring om jag nu tar det lungt. Det man fortfarande misstänker om det nu inte blir bättre och om jag får mer ont är om det är en ytlig propp jag fått. Fy hoppas jag inte! Nej nu hoppas vi att benet mår gott av lite vila! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0