Måndag och nya tag!

Måndag morgon, 3e februari och nu tar jag nya tag efter att haft det rätt kämpigt ett tag. Andreas har bara någe veckor kvar av sin introduktin och efter det är han hemma med oss igen. Väldigt tufft att ha honom iväg hela veckorna, men bara att se framåt att det bara är för en period! 

Januari månad har konstigt nog rullat förbi. Lite som en bergodalbana. Men nu vill jag inte känna av mer uppförsbackar och hoppas på att få må bra. Framförallt nu när det är sista veckan som föräldraledig. Märklig känsla. Wilmer ska börja på förskolan 17 februari. Min lilla kille är inte så liten längre... Men han kommer stortrivas, det känner jag på mig. Han älskar barn och när det händer en massa runtom honom. Sen kommer han ha storebror vid sin sida. Så februari ska vi se till att njuta av nu innan vardagen är igång. Men snart är det sommar ;)

Några härliga bilder från januari












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0