Prova något nytt.

Måndag och ny vecka som vi välkomnar. Här hemma sorteras det kläder för fullt då jag i helgen ska pröva på någonting nytt. Jag ska nämligen stå på leksaksloppan i parken zoo och sälja. Ska bli väldigt spännande då det är väldigt nytt för mig. Det är lite vemodigt att göra sig av med bebiskläderna men samtidigt så dumt att bara låta allting så på vinden. Bättre att det kommer till användning i ett annat hem. Sen spar jag naturligtvis vissa plagg som har mycket minnen i sig. Men det är svårt att sätta pris men tror att det blir ganska bra. Bättre att bli av med sakerna istället för att de bara ska ligga orörda. Vi får se hur det går men spännande ska det bli. Så nu tycker jag att ni ska titta förbi på leksaksloppan och fynda på lördag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0