Idag bär det av!

Då var det lördag den 12 oktober, idag när det av till London.  Väldigt blandade känslor. Ser fram emot det jätte mycket, men samtidigt gör mammahjärtat ont. Kommer sakna mina grabbar så otroligt mycket! Men lovar att ha kul, släppa så mycket hjärtat tillåter och handla massa fint till killarna för att stilla samvetet. ;) ska samtidigt bli skönt och spännande att vara Jacqueline i 4 dagar. Att bara ha mig själv att ta hand om (förutom Filip litar inte allt för mycket på att han klarar det själv ;) ). Annars är barnen alltid i centrum och första hand, precis som det ska vara så klart. Men att få bara rå om mig själv några dagar känns nyttigt. Och jag lovar att ladda upp med massa ny energi. 

My everything ❤️



Kommentarer
Marie

Hoppas verkligen att du får en underbar resa!
Njut av din egna tid och ta väl hand om dig! Så kommer du hem full av energi till barnen!
Jag tycker alla förtjänar en "ego-tripp" ibland!
Kram!!

2013-10-12 @ 08:44:10
URL: http://mamafeelings.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0