Vägledning idag

Att veta vad man vill göra i framtiden är så otroligt svårt tycker jag. 25 år och vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor. Adrian snart 4 år har större koll en mig! ;)

Idag ska jag träffa en studievägledare för lite vägledning och hjälp. Ska plugga en kurs nu under mammaledigheten nu. Sen är planen att börja plugga efter mammaledigheten och inte börja jobba där i mellan. Så får hoppas att det blir så. Måste bara komma på vad jag vill göra! Finns nästan för mycket att välja på!



Kommentarer
Marie Heikkilä

Åh va spännande att plugga..
Jag ska också förhoppningsvis plugga nu under våren/sommaren men sen satsa på att plugga från hösten 2014. Så är min plan, men sen vet man ju aldrig!
Lycka till! Kram

2013-03-05 @ 15:26:50
URL: http://mamafeelings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0