Från soffan

Familjen sover så jag njuter av lite egen tid med tända ljus och en kopp te. På tv'n ser jag på familjen annorlunda och sen är det finalen av top model Sverige.

Har vart en härlig dag med två sköna promenader i solen. Solen börjar värma på bra, så sköt. Längtar efter att lägga bort vinterjackan!

Imorgon är Andreas ledig så vi hoppas på en dag med solsken även då. Adrian kommer bli bortrövad av morfar och Mia imorgon för att åka till badhuset. Så han längtar! De har pratat länge om det och nu är det äntligen dags. Så innan han gick och la sig var jag tvunget att ta fram badbyxorna och lägga på sängbordet för annars kunde han inte hitta dem imorgon. :)

Ja lite kvälls yrande från mig här i soffan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0