Så skönt och välbehövligt!

Adrian är och leker med sin farmor och Stefan. Jag och Wilmer har då passat på att sova. 1,5 timme fick jag ikapp i alla fall men känns som jag skulle kunna sova minst 1,5 till. Ligger så mycket efter och sen att vakna x antal ggr varje natt stör ganska mycket. Och känner att allt kommit ifatt mig som en fet smäll. I början efter att man fått barn så är det så mycket hormoner och lyckorus och man känner sig aldrig riktigt trött. Är nog lite små hög på livet just då. Men nu är vardagen här och allt är inte lika nytt och som sagt allt kommer ifatt mig nu. Så var skönt att sova.

Min lillkorv somnade visst om nu också så får se om även jag gör det samma kanske ;)



Kommentarer
Marie Heikkilä

Du må vara trött och sliten, men du är fortfarande en vacker 2-barnsmor =)
Kram!

2013-01-04 @ 18:15:57
URL: http://mamafeelings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0