Då var vi igång!

Måndag och veckan är igång. Dagen har vart bra men som alla dagar intensiv och det känns på kvällarna. Är så otroligt trött på kvällarna men oftast lägger jag mig för sent i alla fall. Ond cirkel, men den där stunden på kvällen är så viktig.

Andreas slutar jobbet nu och jag funderar på att gå ut på en kort promenad när han kommer. Bara för att komma ut en sväng och skingra lite tankar i friska luften. Det dumma när jag blir så här trött och slut är att jag blir så otroligt godis sugen. Men jag står emot. Lite grönt te och en smootie får råda bot på det lite senare! Hoppas ni haft em bra start på veckan!!

Två trötta tidigare ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0