Badrumsinspiration på morgonen

God morgon! Äntligen lördag och helg! Fältets lediga dagen för Andreas på
12 dagar och jag känner att jag gått sönder lite på de här två veckorna. Det är tufft för båda när det blir så! Så nu ska vi njuta!!

Jag ligger kvar i sängen med vår minsta stjärna. Han får sova på mig. Då kommer han upp lite och underlättar andningen en aning nu när han är förkyld.

Idag ska vi åka och kolla kakel och så till badrummet som ska göras om p nedervåningen. Så jag längtar efter att få det i ordning. Det är så ruskigt fult! Så jag har lekar och kollat efter lite inspiration och vi är ganska klara med hur vi vill att det ska se ut. Men vem vet kanske ändrar oss helt nu när man tittar på kakel? Vi får se. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0