Lilla kärleken.

Det blev en riktig kalas eftermiddag och kväll. Jag och Adrian åkte hem till pappa/morfar och Mia. Där lagades det ungers mat och det blev i alla fall min älskade surkålsgryta. Har nu även en stor matlåda i kylen :) var mysigt att vara där och Adrian busade på även om han var något trött efter en dag på dagis.

När vi kom hem kröp vi ner i soffan och tittade på tv. Adrian min lilla kärlek somnade tätt intill mig i soffan. Älskar de stunderna. Min älskade som börjar bli så stor<3 nu har jag bäddat ner mig i sängen och ser lite på tv. Imorgon är jag och Adrian lediga och så ska vi på sko jakt. Adrian växte plötsligt ur alla sina skor!

Nu ska jag snart sova och får se om Adrian tassar in under natten och gör mig sällskap. Så tomt att sova själv i sängen så en liten Adrian behövs.



Kommentarer
Nadja

Aw så mysigt. Är grymt nyfiken på surkålsgrytan... ;-) Kram

2012-09-05 @ 09:26:11
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0