God morgon!

Jag ligger och drar mig i sängen samtidigt som jag hör mina favoriter där nere. Men snart ska jag göra dem sällskap. Samla lite mer energi först.

Idag har vi inga planer vad jag vet om förutom att jag ska jobba 4 timmar ikväll. Men inget att hänga läpp för. Har även hela dagen med Adrian och det är det bästa.

Igår kväll hade vi filmkväll uppe på vinden. Riktigt mysigt att mysa ihop i soffan tillsammans där uppe måste jag erkänna. Var lite motstridig i början inför ett hemmabiorum. ;) vi såg filmen 21 jump street och det var nog den roligaste film jag sett på länge. Kan jag starkt rekommendera!

Nej nu ska jag rulla mig ur sängen och göra killarna sällskap där nere.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0