Vintern är här

God morgon. Här hemma har vi vart vakna sen tidigt i ottan, Adrian förstod inte fördelen med att man kunde sova en timme längre. ;)

Vintertid nu då och känns riktigt som att vintern hittat hit, -8 grader ute. Burr. Men frostigt och fint.

Snart kommer pappa/morfar och hämtar upp mig och Adrian. Vi ska ut till min farfars sommarstuga ute i kvegerö. Han har sålt stugan och vi ska ut och se om det är något vi vill ha. Jag kan tänka mig många barnböcker och spel som man spelade och läste när man var där på sommaren som barn. Känns lite vemodigt att det är sista gången jag åker dit. Så många minnen som förgyllt min barndom<3 men tiderna förändras och minnen kommer alltid att leva kvar hos mig i alla fall.

Så varma sköna kläder på idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0