Strålande lördag

Jag sov som en prinsessa inatt och vaknade inte en enda gång för att springa på toa. Så jag behövde det! Adrian har mått som en prins med Mia och var så lycklig när han kom hem. Jag hade tänkt att vi skulle åka buss in till stan och sen gå på bio. Men Adrian ville inte det utan ville att vi skulle vara hemma och leka med tågbanan. Så självklart gjorde vi det. Sen gick vi ut i höstsolen, lekte bland alla gula löv och krossade isen på vattenpölarna. Mysig dag med andra ord.
 
Nu har vi njutit av en god middag. Baconlindad kycklingfilé fylld med tomat, fetaost, vitlök och örter. Till det gjorde jag potatisgratäng. Riktigt smarrigt! Nu står godiset på bordet och jag ska hämta ner mina killar från vinden. Härligt att ha vår lilla solstråle hemma igen♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0