Nu räknar vi ner!

Idag är det en vecka kvar till jag och Mikaela drar med oss våra herrar till Ullared! Så jag längtat och nu också börjat planera vad som ska köpas. En hel del kan jag lova, bl.a. Julklappar till Adrian, i princip allt som behövs till bebis, förhoppningsvis lite kläder till mig och magen, inredning så klart och även lite pynt till julen hade jag tänkt. Så den här gången tyckte jag att Andreas inte hade så mycket annat till alternativ än att snällt åka med. Just för att vara med när vi ska handla till pyret. Kommer nog bli en upplevelse om inte annat att ha honom med ;) men försöker förbereda honom så gott det går och att han inte ska få panik när kundvagnen fylla till brädden ;) men tror att herrarna kommer hitta en hel del, men jag och Mikaela har en plan för att då bli av med dem så vi får sköta shoppingturen om de börjat gå över styr. Haha. Kul ska det bli i alla fall!



Kommentarer
Marie Heikkilä

Åh va avis jag blir! Vill också åka ner nu till hösten. Köpa julklappar, julpynt och så mycket annat som jag vill ha nu när vi ska flytta =)

Dessutom sa min make här om dagen att han VILLE ner till Ullared. Ångrar såååå att jag inte hann spela in det =)Så med lite tur kanske jag kan klämma in en resa dit ner i början av november!
Kram!

2012-10-05 @ 15:16:11
URL: http://mamafeelings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0