Boar

Adrian är på dagis idag och det är så mycket som jag vill få gjort under de timmarna han är borta. Men nu sätter jag stopp och vilar i soffan innan jag ska hämta honom vid 14. Vill ha energi då för att lägga på honom. Men har fått en hel del gjort och sen får jag ta resten imorgon. Känner att hjärnan är i full rulle med att boa. Imorgon är det projekt rensa köks skåp och lådor! Hittar alltid något som behöver göras här hemma, det tar aldrig slut!!
 
Måste visa en bild på min fina chili som stortrivs i köksfönstret. Ska plocka av de mesta av frukten och torka som jag fick tips om då den är ätbar.


Kommentarer
Nadja

Bra att du passar på att vila <3 Bjuder du på en chiligryta snart eller? ;-) Kram

2012-10-31 @ 13:24:59
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0