Aldrig mer..

God morgon! Jag och Adrian har gjort morgon och drar oss nu i soffan till Nicke nyfiken. Men snart är det dags för frukost för oss.

Jag är helt förstörd efter fredagens tur till Ullared. Det var då sista gången som gravid! Igår orkade jag knappt någonting utan försökte vara så still som möjligt och får bli lite samma stil idag. Hela min kropp smärtar så snart jag rör mig. Men det är smällar man får ta ;) annars hade vi det kalas bra på Ullared. Kom hem med massa bra saker och nu har vi Adrians julklappar färdig köpta. Känns skönt! Även allt till bebis, bara lite inredning och saker till rummet kvar där. Men mycket vill vi spara tills vi vet om det är en syster eller bror i magen. Då vi kan inreda med mer färg efter det, nu är det så neutralt där inne. Ska visa lite smått och gott av vad vi köpte på Ullared i alla fall, men det får bli när orken är tillbaka.

Nu fortsätter vi slappa en stund till i soffan innan det som sagt blir frukost. Ha en bra söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0