Mysig start på veckan!

Ligger i sängen med mitt lilla hjärta tätt intill och snosar in hans doft. Min stora lilla älskling. Han tassade in till oss inatt. Han är mitt lilla energiknippe samtidigt som han vissa dagar är min lilla energitjuv. ;) nu har vi en vecka tillsammans då det bara är han och jag. Andreas åkte till Stockholm nu på morgonen där han gör sista veckan med skolan. Skönt att det är klart sen och är så otroligt glad för honom som fick den här chansen. Så den här veckan måste bebis stanna i magen! Inte för att risken är så där jätte stor att det skulle sätta igång redan nu men man blir lite orolig. Har haft så mycket sammandragningar som trycket på enormt ner i helgen. men inget som gör ont eller så. Mest obehagligt och måste ibland stanna upp när jag går. Skönt att koppen övar och förbereder sig i alla fall. Imorgon är det bara 5 veckor kvar till BF!

Nehe, nu ska jag smyga upp från sängen. Ha en fin måndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0