Min tur...

Dagen blev som vanligt aldrig som planerar nu mera.. Jag ligger hemma sjuk, min tur att vända ut och in på magen.. Kände mig konstig redan när jag vaknade men ignorerade det. Mia var snäll och ta Adrian så jag fick vila. Och nu är det bara att inse att det är min tur.. Inge toppen med kräksjuka som gravid heller...

Får även så dåligt samvete mot Adrian. Jag som lovat honom pepparkaksbak och lite julpyssel. Han såg så besviken ut när jag lämnade honom. Inte för han lider, han har kalas kul där. Fick en video som bekräftar det också. Men hjärtat går sönder på mig. Det är nu jag vill att vi ska ha det mysigt tillsammans om dagarna och istället orkar jag nästan ingenting och så blir jag sjuk på toppen av det.. Suck. Hoppas att december blir en bättre månad!



Kommentarer
Nadja

Aj aj aj då!! Usch, lider så med dig! Känns som att vi får ta vår playdate någon annan vecka, vill inte riksera något innan min uppvisning på lördag ;-) Krya på dig vännen <3 Kram

2012-11-27 @ 14:02:36
URL: http://sweetladysoul.se
anonym

men stackars dig!! krya på dig

2012-11-27 @ 16:25:14
Malin

Men NEJ, din stackare! :( Hoppas ni alla är krya till helgen så vi kan ses då! Krya på dig nu. Kramar

2012-11-27 @ 20:10:26
URL: http://ellskling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0