Hallonbladste

Vilken film! Vilket avslut! Det var så otroligt bra! Se den!

Jag och Adrian sitter hemma och ser på Barnkanalen nu. Han får vara hemma från dagis då hans dumma hosta inte vill gå över och håller honom vaken om natten. Så vi myser hemma med te, han totalvägrar hostmedicin...

På tal om te så köpte jag hallonbladste igår. Det ska vara bra för att förbereda kroppen och livmodern inför förlossningen. Och självklar ger jag det en chans. 40 dagar till BF idag och jag börjar bli riktigt spänd och nyfiken på förlossningen. Hur kommer det börja, när kommer det börja, hur kommer det kännas, hur kommer jag reagera? Ja många frågor och tankar som surrar. Adrian är född med kejsarsnitt så detta är någonting nytt för mig. Är ganska inställd på att det blir förlossning och inte planerat snitt den här gången då bebis legat på samma vis så länge. Men klart att möjligheten för att h*n vänder sig finns. Adrian hade vänt sig till vecka 36. Vi får helt enkelt se hur det blir, oavsett så kommer ju bebis ut.



Kommentarer
Marie Heikkilä

Åh så spännande! Hoppas verkligen att du kommer få en underbar förlossning. Fast det tror jag. När man vet vad som väntar i slutet.
För mig har det varit 3 helt olika förlossningar, så ingen är ju den andre lik.

Och hallonbladsthé är ju faktiskt inte så jätte äckligt ändå.. =)
Kram!

2012-11-15 @ 10:44:10
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Malin

Du ska ha några nejlikor i théet, det ska också vara bra inför förlossningen. Det körde jag med :)

Det är så spännande med förlossningar, mina har också varit helt annorlunda. Om alla var som då Liv föddes skulle jag kunna tänka mig att ha hur många barn som helst ;)

Kram!

2012-11-15 @ 12:31:14
URL: http://ellskling.blogg.se
Hanna W | BF 2013 ♥

Hallonbladste ska inhandlas här också, men om några månader när det är närmare BF :}

2012-11-15 @ 16:36:35
URL: http://mammawild.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0