Tisdag och en tur till erikslund

Familjen tog oss en tur till Västerås i eftermiddags. Blev att köpa Adrians sista födelsedagspresent (en sandlåda) och springa igenom lite olika butiker på erikslund. Sen avslutade vi turen med köttbullemiddag på Ikea och sen BRleksaker där Adrian valde en renhållningsbil för sina födelsedags pengar han får av mors farfar. Mycket nöjd över sitt köp när han gick och la sig.

Jag ser just nu på top model och äter lite godis. Första gången på ett par veckor som jag äter godis faktiskt. Så bravo Jacqueline! Det är tisdag och snart tid för DH, en av höjdpunkterna på veckan för mig. :)

Nej nu ska jag fortsätta med min tv kväll här i soffan. Hoppas ni också njuter av tisdagskvällen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0