Lonely

Ny vecka och nya tag. Men min energi är som bortblåst och lika så sommarvärmen. Men vi hoppas att det snart hittar tillbaka.

Adrian sover gott i sin säng efter en sen nattning då jag jobbat kväll (till 20) och Adrian var hemma hos morfar och busade. Men det gör inte så mycket då en ledig dag väntar oss imorgon. Vi ska ta oss en tur till tuna park är det tänkt.

Jag sitter nu ensam i soffan och tröstäter lite godis från helgen. Andreas är iväg på seminarium med skolan och kommer hem först på torsdag. Saknar honom redan enormt. När han åker bort så här som man märker hur beroende jag är av honom. Jag behöver även honom för att må bra och vara lycklig♥ Men som sagt det blir ett kärt återseende på torsdag. Adrian pratar även han massor om pappa nu när han är borta. Men vi ska nog klara oss dessa dagar.

Nu ska jag små titta på tv lite innan jag kryper ner i en tom säng. God Natt!



Kommentarer
Nadja

Åh förstår att det känns ensamt <3 Saknar dig vännen, kram

2012-05-29 @ 07:11:53
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0