Första maj

Underbart att maj månad är här. Och den börjar med strålande sol. Jag jobbade en kort tur på 4 timmar igår eftermiddag/kväll. Så efter jobbet åkte jag hem till Mikaela och Pontus och gjorde sällskap med min lilla familj och även Håkan och Nina som var där. Åkte till Torsharg och tittade på brasan och spelade lite på hjulen. Adrian tyckte det var jätte kul och spännande allting. Han somnade sen gott och jag kanske hade räknat med lite sovmorgon då han domnade första 22.20. Men klockan 6 tassade han in till mig, Andreas hade redan åkt till jobbet.

Idag blir det ut att njuta av vädret och så åker vi även ut till min pappa och Mia och hälsar på. Hoppas solen skiner hos dig också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0