3 år

Idag fyllde vår älskade kalaskille Adrian hela tre år♥


Redan klockan 05.20 tassade han in till oss och tjoade
"Idag jag så här många"
Så visade han upp tre fingrar. Någon som hade kalaspirr i magen, tror jag allt. Han berättade även att han tydligen skulle få en racerbil av pappa, något han självklart då fick senare under dagen. ;)

När vi kom ner till vardagsrummet hade vi förberätt med en massa ballonger och självklart ett paket att starta dagen med. Vi tittade på nya filmen och hade morgonmys, Andreas jobbade tyvärr. Vid 8 kom faster Mikaela över och grattade med roliga paket som vi sen lekte med hela morgonen. Efter 9 kom morfar och Mia för att gratulera treåringen. Adrian fick då sin första cykel vilket han var mycket glad över. Så imorgon ska vi allt ut och öva en massa. :-)

Vid lunch träffade vi upp mormor och Emma för att äta lunch på Max. Sen åkte jag, Adrian och Emma vidare till parken zoo. Tittade på de mesta av djuren och åkte lite karuseller. Adrian vågade mer en jag trott, men så klart han är ju tre år nu ;-)

När vi sen kom hem kastade vi ihop en tårta och åt en snabb middag. Sen kom Adrians farmor, bonus farfar, farbror och Andreas farfar och Aila. Adrian fick mer paket att öppna och så blev det fika med kalastårta så klart.

Han avslutade kvällen med att följa Andreas och Stefan på en tur med hunden bobbo. Sen läste Andreas och Adrian hans nya bok om grävmaskinen och sen somnade han gott efter en riktig kalasdag♥





Adrian och Emma är så fina ihop. Är som syskon och Emma tar så väl hand om Adrian♥




Adrans kalastårta som var pyntad med en väg där bilarna kunde åka på.


Wihoo, tre år!

Det var några gobitar från våran dag. Denna låser vi nu in i hjärtat.

Tänk att vår älskade Adrian är tre år♥ Helt fantastiskt. På något vis känns det som han alltid funnits här för hur har jag klarat mig utan honom innan?! Men på ett annat vis känns det som att jag inte riktigt kan förstå att han redan fyller tre år. Min lilla älskling! Älskar dig så oändling mycket Adrian♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0