Vardags pussel

Då ska jag strax åka till jobbet. Bästa bonus mormor Mia hämtar Adrian på dagis och nattar honom här hemma sen ikväll. Underbara familj som hjälper oss att pussla ihop vardagen.

Efter att jag lämnat Adrian på dagis idag åkte jag hem till Malin och Liv. Härligt att träffa dem igen och prata lite skit och ta en promenad i solen. Har även hunnit med att städa här hemma och börja med psykologin. Det drar igång nästa vecka men börjar redan nu då jag vill ligga steget före. Vill inte känna mig stressad inför det. Men känns riktigt kul att använda hjärnan lite och ha någonting på sidan av.

Som sagt nu kallar jobbet.



Kommentarer
Nadja

Så härligt när folk hjälper till så att vardagen fungerar :) KRam

2012-03-14 @ 16:14:55
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0