Nu pustar jag ut

Nu har jag parkerat mig i soffan och det är någolunda ordning här på nedervåningen i alla fall. Det där uppe blundar vi för ikväll. Min kropp börjar säga ifrån, för nu börjar det bli lite för mycket. Så då måste man lyssna och inse att den där tvätten som ska vikas kan faktiskt vänta till imorgon!

Så nu ska jag ta mig en lugn kväll framför bra tv. Först svenska top model och sen starten på absolut sista sesongen av DH! Så jäkla tråkigt att det är sista, men kanske bra att de slutar på topp. Sen så avslutas kvällen med BB. Så jag har att göra ikväll ;)


Vi har haft oss en mysig eftermiddag. Åkte först förbi granngården och köpte en sekatär(?) för 340:-!!! Jäklar vad allt ska kosta när man nu bor i hus! Jaja, nu är äppelträdet klippt i alla fall. Så har vi tvättat ena bilen, mycket spännande tyckte Adrian. Efter middagen tog jag och Adrian oss ett bad, sen blev det lite pussel och titt på Nicke Nyfiken innan vi läste bok och sa god natt. Så det var min dag. Nu ser vi fram emot en minst sagt lika bra morgondag.


Bild från sensommaren förra året och Adrian gottar sig med ett äpple från vårt träd efter en cykeltur. Har jag sagt att jag längtar efter sommaren!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0