Här hemma fortsätter det...

Ute blåser det storm och man vaknade upp till ett snölandskap. Neeej!! Så jag och Adrian njuter av att bara få hålla oss inne, jag ska dock jobba kväll men hoppas på att det hinner lugna ner sig.

Vi har sovit sådär halvbra inatt. Vid 23.30 kräktes Adrian ner sin säng och fick då krypa ner och sova hos oss. Känns tryggare så man hör honom och ser honom hela tiden. Han sov gott men vi föräldrar har inte sovit riktigt lika gott. Adrian ska ligga på min sida av sängen och lilla han ska ha en hel plats för sig själv. Så jag och Andreas fick dela på hans sänghalva, lite lagom trångt. ;)

Det tokiga att Adrian är lika pigg idag och äter som vanligt och får behålla från båda håll. Förstår inte att han kräks en gång på natten och sen är det bra?! Ingen feber ingenting.. Jag förstår ingenting.

Nu ska vi mysa ner oss i soffan och se på film <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0