Förbereder.

Nu har jag stoppat om mitt lilla hjärta, fått flera goa pussar och sagt god natt. Älskade barn.

Jag sitter i soffan och ska måla naglarna. Har lite att dona med nu ikväll för imorgon åker jag upp till Falun. Imorgon är min gamle mormors begravning.

Idag har jag hjälpt min mormor med olika ärenden och förberedelser inför morgon dagen. Hämtade även ut ert paket från HM med byxorna som jag ska ha på mig imorgon. Svårt med vad man ska ha på sig till en begravning tycker jag.. Men nu har jag en outfit som känns bra. Känns lite som att en begravning är dystert som det är så helt svart kommer jag inte blir. Men inte heller ha på mig något som sticker ut. Det blir nog bra.

Ska även börja lästa lite i psykologi boken som jag köpte av en tjej via blocket idag. Skönt att slippa köpa den ny. Känns kul att böra. Även o
Kursen inte startar först den 19 kan jag börja läsa lite och sätta mig in i det lite. Skönt att ha något på sidan av jobbet och börja få använda hjärncellerna lite igen.

Nu önskar jag dig en god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0