Midsommarhelgen

Vi har haft en helt underbar midsommar helg tillsammans med nära och kära. Precis så som det ska vara fylld med god mat, dans runt midsommarstång, lekar, kubbspel, skratt och premiär bad för vissa. Vi hade super tur med vädret vilket gjorde dagen lite extra bra.
 
 
Igåråkte vi först en sväng till parken zoo. Tittade på djuren, åkte karuseller och var stjärnvinst på godishjulet! Efter att vi var nöjda där åkte vi hem till min pappa och Mia. Där bjöds det på grillat, en tur till lekparken, lek nere vid bryggan, kubbspel och avrundade med lite glass till fotbollen. Härlig dag även det.
 
 
Nu är killarna iväg och köper fönster foder. Jag råkade bädda ner mig i sängen igen. Oops! Men ska ta mig ett ryck och göra mig i ordning lite lätt. Sen ska vi åka för att handla lite mat, börjar eka tomt här hemma i kylen! Annars blir dagen lugn. Vi har lite att pyssla undan hemma som kan vara skönt att få undan innan andra semesterveckan rullar in.
 
Hoppas ni haft en härlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0