Lite egen tid

Fick mig någon timma för mig själv på stan idag innan min klipptid. Fick med mig lite smått och gott hem. Bland annat en filt som kommer passa fin fint i sovrummet nu när det börjar falla på plats där inne. Sen fick jag med mig lite smått och gott till Adrian också. Dels den här super tuffa pikétröjan. Han blev så glad när han fick de nya kläderna och hoppade på mig för en stor kram och ett glädjande tack. Sötis, kul att det uppskattas att även få kläder.
 
 
Nu sover den lilla herren och jag väntar på Andreas som är på väg hem från ikea. Veliga som vi är så har vi igen ångrat oss. Blir ingen sängkappa utan köper resten av sängsommen istället och sen en fint överkast. Jag vill ha ett fint överkast som går ner lite och känns som att det blir kaka på kaka med en sängkappa då? Jaja, bra kommer det nog bli i alla fall. Blir nog att sova första natten där inne inatt.
 
 


Kommentarer
SandraoMelwin

Kul att se resultatet sen! :)

2012-06-21 @ 07:50:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0