Torsdags svammel

Ute skiner solen och det ser riktigt härligt ut, men så tittar man på termometern och den visar +10 grader! Hallå, var är sommaren?? Jag ska snart åka till jobbet, sista jobbdagen för veckan. Härligt. Då hoppas vi på fint väder och i alla fall lite värme. Jag har en liten kille som älskar att bada, men det har det inte blivit mycket av den här sommaren. Nu är han ute hos sin morfar och mia. Han fick sova där inatt då jag och Andreas skulle upp tidigt och jobba. Så igår kväll fick han ta ett kvällsdopp i sjön, det var allt en lycklig kille vi lämnade. Men jag saknar honom redan, så blir härlig att hämta honom efter jobbet. Men det var även skönt att få sova en hel natt ostört, då han har hamnat i en ovana att komma in och lägga sig bredvid mig varje natt. Nej nu måste jag strax åka så ska fixa det sista. Hoppas ni får en härlig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0