Sista sista...

Då var sista semesterdagen här, blandade känslor inför det. 4 veckor rusar verkligen förbi! Även om det vart pissväder säkert 90% av semestern så känner jag mig nöjd. Umgås med familj och vänner, renoverat klart två rum, kryssning, Kolmården, x antal besök på parken zoo, grillkvällar och andra små utflykter. Känslan att bara få vara ledig är den guld värd! Men idag njuter vi extra av sist lediga dagen. Blir kalas då min syster fyller 9år imorgon. Annars är dagen oplanerad. Imorgon börjar jag med att jobba kväll så det känns skönt, jobbar bara 3 dagar den här veckan som kommer. Så tummen upp för det. Men påvert vis ska det bli kul att komma tillbaka nu. Träffa några av sommarvikarierna då man inte träffat vissa på ett år nu. Och självklart utvalda bland arbetskamraterna och brukarna. Så hoppas vi att kroppen pallar jobbstarten. Sen imorgon väntas ultraljudet som vi men spänning ser fram emot nu! Nej nu ska jag ner till mina killar och göra morgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0