Måndag och UL

Jag och Adrian myser i soffan och ser på stora maskiner på datorn. Ute skiner solen men det räknar vi inte med att det håller i sig.. Andreas jobbar och jag jobbar kväll, inte så saftig jobbstart då jag endast jobbar tre dagar den här veckan. Vi har även löst det med hjälp av familjen så att Adrian kan bra ledig från dagis en vecka till. Känns bra. Då var det dags för ultraljudet idag och jag är minst sagt nervös. Hoppas bara att allting ska se bra ut med lilla pyret. Timmarna fram till UL kommer nog gå i snigelfart.. Så ni får hålla tummarna för oss idag!



Kommentarer
Marie Heikkilä

Givetvis håller jag mina tummar för er! Kram!

2012-07-16 @ 11:42:30
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
c

skönt att allt såg bra ut!! är det navelsträngen man ser på bilden? häftigt att den syndes så bra =)

Svar: Ja var en stor lättnad att allting såg bra ut. Ja precis det är navelsträngen som man ser, där av att foten ser så stor ut. Hoppas jag i alla fall ;)
Jacqueline

2012-07-18 @ 13:18:50
c

(inlägget skulle ha varit på de senare inlägget förstås)

2012-07-18 @ 13:19:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0