Upp och ner, ner och upp!

Är precis så mitt humör svajat idag. Men vi glömmer det jobbiga och minns det härliga med dagen. Tog oss en promenad in till Torshälla och matade fåglarna. Med oss hade varm choklad och riskakor. Super mysigt. Sen har vi bara vart hemma och donat för fullt.

Adrian sover nu och Andreas jobbar. Jag är helt slut och har parkerat mig i soffan. Imorgon är jag och Adrian lediga och två vänner från jobbet kommer över med sina barn. Så det ska bli roligt. Får hoppas att Adrian delar med sig av sina leksaker. Just nu är han i en period då det är hans saker och han inte gärna delar med sig. Men försöker hela tiden förklara för honom att andra barn bara lånar hans leksaker. Så får hoppas att han snart förstår det och att det kan vara roligare att leka ihop. Härliga trotts ;)

Nej nu ska jag njuta av en lugn kväll! Men först några bilder från dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0