Spontan tripp!

Då sitter vi nu i bilen för en spontan tripp till Norrköping. Blir att åka till ingelsta för att titta i butikerna där och sen lek i ett lekland som ska finnas där. Blir kul. Hoppas även att vi ska träffa Marie någon gång under dagen.

Min pappa bodde i Norrköping större delen av min uppväxt och vart tillsammans med Marie. Hon har vart en stor del av mitt liv men nu har jag inte träffat henne på flera år. Så hoppas att vi får möjlighet nu. Tokigt det är att man så sällan åker dit då det inte är så speciellt långt. Men men, nu blir det av i alla fall! Happy friday!



Kommentarer
Nadja

Hoppas ni får det mysigt :D Kram

2012-01-20 @ 12:58:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0