Matt

Jag och Adrian kom precis hem till mamma. Roligare en att åka hem till ensamheten. så nu har jag Torres (hunden) sovandes vid min sida i soffan. Idag känner jag mig matt, värdelös och trött på det mesta. Allt tack vare allt tjafs på jobbet. Vår schemaplanering suger och februari månad kommer bestå av lika lite tid tillsammans med familjen. Januari månad nu så har vi sammanlagt 4 lediga dagar tillsammans. Värdelöst. Nej förtränga allt det dåliga nu och koncentrera mig på att vara en bra mamma!



Kommentarer
Anonym

Åh hjärtat!! Det suger att knappt få någon tid med familjen! Förhoppningsvis jobbar vi mycket ihop så vi får underlätta för varandra <3

2012-01-18 @ 15:47:16
Malin

Men usch så tråkigt, förstår att du blir nedstämd av det! Vill inte ens tänka på hur det blir för oss när jag börjar jobba igen. Jäkla karlar som ska jobba inom handel!! ;)



Kramar!

2012-01-18 @ 16:34:19
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0