Lev idag

Igår var en konstig dag. Först kände jag stor saknas efter Andreas, bara vetskapen att han ska vara borta fyra dagar. Men får fylla dem med massa aktiviteter.

Vi åkte hem till min manna igår och roade oss några timmar där. Sen tog vi med oss min mormor och åkte hem hit. Lagade smarrigt pizza, tog ett glas vin och slö tittade på tv. Var riktigt mysigt att spendera kvällen med mormor.

Sen inträffade en sak som fick mitt hjärta att brista för en vän. Ingen ska behöva uppleva det som ni nu gjort och livet är så orättvist ibland.mina tankar finns hos dig och din familj just nu. Ibland blir man påmind om hur skört livet är. <3

Så ta vara på de ni håller kära och lev i nuet!

Nu morgonmyser jag och Adrian på övervåningen. Han är morgonpigg som vanligt ;) mormor sover fortfarande och det kan hon få göra en stund till innan det är dags för frukost.

Hoppas ni gör detta till en underbar dag och glöm inte att ge en extra kram till de ni älskar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0