Vardagen rullar på

Hur har ni det i kvällen? Jag njuter av lite egen tid då Andreas jobbar och Adrian sover. Adrian är fortfarande dålig, eller dålig och dålig. Det kommer och går, pigg ena sekunden till att i näste kräkas. Japp en mamma blogg ni läser och så glammigt är det då inte alla gånger att vara mamma. ;-) I alla fall, imorgon blir det att ringa VC då han haft det här sen i lördags.

Nog om det nu. Jag passade på att beställa hem lite nytt smink nu under kvällen. Blev mineral smink från Tikei, någon som testat? Beställde hem ett provkitt med 10 olika produkter som jag fick välja. Så får vi se hur det passar och fungerar och sen blir det i så fall att beställa hem mer. Min hud är i uppror med mig just nu och nu måste jag börja ta hand om den. Det här sminket skulle vara skonsamt mot huden så hoppas på att det här kan hjälpa mig ett steg på vägen till bättre hud.

Nu ska jag fortsätta slötitta på tv till BB börjar. Tittar du?



Kommentarer
Nadja

Jag har använt tikei i flera år :D

2012-02-29 @ 07:15:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0