Söndagen snart slut

Helgen har inte alls blivit som tänkt. Men vi vi har hunnit långt med vår walk in closet och sen har vi njutit av familjetid. Adrian har vart hängig hela dagen och inte fått behålla mycket mat eller vätska. Men eftermiddagen och kvällen var lite bättre. Nu sover han gott efter att han somnat i min famn. Mysigt, får passa på att njuta av det då det aldrig händer annars.

Nu är jag riktigt trött men inte så konstigt då jag vart vaken sen 5. Men ska försöka hålla mig vaken för att se BB. Imorgon ska ni få se bilder på vår walk in closet. En hel del kvar att gör men kläderna hänger där nu i alla fall. Så jäkla nöjd!

Men imorgon som sagt så hinner jag ta lite bättre bilder. Trevlig kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0