Söndag

En sak jag älskar med söndagarna(då man är ledig) är att laga ordning lite extra god frukost och njuta tillsammans med familjen. Nu ska vi göra oss i ordning för att sen åka och titta på lite olika badrumslösningar. Det börjar bli aktuellt att börja där inne då det inte är bytt sen byggnadsåret 79. Andreas börjar jobba klockan tre och då åker jag och Adrian ut till min mamma då han tjatar om det. Blir perfekt att ta med mina cupcakes dit så vi blir av med dem. Jag kommer snart rulla fram annars. ;) 


Söndagsfrukosten blev fattiga riddare. Smarrigt!

Nu ska vi städa undan i köket och göra oss i ordning. Hoppas ni får ett bra avslut på veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0