Nu är det min tur!

Sitter på jobbet som alltid känns det som. Mitt andra hem.. Suck. Kvällen igår avslutades på bästa sätt. Efter jobbet åkte jag hem till Jasemin och drack té och hade det mysigt.

Har vart lite deppig den senaste tiden men nu börjar jag komma tillbaka igen. Fina vänner ger så otroligt mycket energi och måste bli bättre på att träffas. Jag är så dum för att jag alltid får så dåligt samvete när jag gör någonting för mig själv. Måste sluta med det för jag måste även tänka på mig själv och må bra för att kunna vara en bra mamma och sambo. Och på torsdag ska jag träffa en studievägledare, nu är det min tur att satsa på mig själv och min framtid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0