Mitt lilla lyckopiller

Det var en lycklig kille jag hämtade hem från dagis idag. Överlycklig att vara tillbaka efter sjukdom och ledighet. Skönt att han trivs så bra och får så possitiv energi. När vi kom hem busade vi massor och skrattade åt varandras galenskaper. Sen undrade jag lite högt vad klockan var, sju svarade Adrian. Jaha ska du sova snart då frågade jag. JAA, först bada fick jag till svar. Haha, så nu ligger han i ett varmt bad och plaskar för fullt. Älskade barn!

Ute är det kallt idag, burr snön yr och termometern visar -10 grader någonting. Jag vill ha vår, men det är en lång väntan dit... Andreas jobbar ikväll så jag och Adrian får fredagsmysa för oss själva. Får se om vi ska baka något smarrigt efter att han badat. Hur firar ni in helgen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0