Massa dator måsten

Kvällen har som vanligt rusat förbi men denna gång framför datorn. Då det skulle diffas schema, bättra på mitt personliga brev och köpa biljetter till Filip och Fredriks show. Men blev inte att köpa några biljetter nu då jag pratade med Jasemin och hon ska hjälpa mig på lördag och se till så att vi får bästa möjliga platser. Så det blir bra.

Jag hade tänkt att visa er några goa bilder på min kära Adrian som jag tog idag. Men tiden har rullat förbi och får göra det imorgon. Nu blir et en dusch och sen en kopp té innan läggdags sen. Trevlig kväll!


Kommentarer
Nadja

Dagar och kvällar går läskigt fort! Kram

2012-02-16 @ 22:02:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0